Proud Mama

Ursäkta mig

Publicerad 2010-09-21 11:03:34 i




Ja, här händer det ju inte mycket...

Ni är verkligen trogna läsare som orkar komma in och kolla fast jag inte skrivit nåt på över en vecka, men jag har mina anlednngar.

Som jag skrev förut så har jag fått jobba mycket nu, och det är ju jättebra, det är bara det att Elliot fortfarande inte trivs på dagis. Inte det ultimata sammanträffandet. Vi har försökt drygt en månad nu för att se om det skulle förändras men det har det inte gjort.

Så vad gör man då? Jo man ringer och förklarar vänligt läget för förskolechefen igen, och vad får man för svar?

"Om ni är så missnöjda kan ni byta dagis!!"

Vi får väl se säger jag!!!

Så nu har jag mailat till områdeschefen så jag hoppas att han/hon har lite mer förståelse än förskolechefen.

Vi har verkligen inte varit otrevliga på nåt sätt och då blir man väldigt arg när man får ett sånt bemötande. Det är inte bara vi som är missnöjda heller. Igår på föräldramötet fick vi höra att det var fler som kände likadant.

Det är väldigt jobbigt att gå och jobba när man vet att han inte mår bra. Särskillt som han egentligen älskar att gå på dagis. Det var aldrig några problem förra året, men då gick han också på den bästa förskolan med helt underbara "fröknar".

Det gick ganska bra att lämna idag så nu ska jag försöka få nåt vettigt gjort.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: Susanna

Publicerad 2010-09-23 22:11:17

Tråkigt att höra att han inte trivs! Hoppas att det löser sig för Elliot, för det är viktigt att dagis fungerar!



Lycka till med allt jobb!



/ Susanna och barnen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela