Proud Mama

En bild säger mer än tusen ord

Publicerad 2011-02-16 15:03:40 i Elliot

Det må vara en klyscha men det är i alla fall sant :).

Idag är jag ledig för första gången efter mitt åtta dagars maraton. Inte nog med att jag har jobbat jag har dessutom varit apförkyld. Så nu när Elliot sover middag så satte jag mig framför datorn men jag kommer på mig själv då och då att jag sitter och stirrar in i väggen istället för jag orkar inte koncentrera mig på nåt, haha!

Vi var till Birsta på förmiddagen för att vi skulle göra något vettigt idag och jag hade inte tänkt köpa nåt men så hittade jag tre superfina fotoramar som jag inte kunde låta bli, men de var ju så billiga! Så nu ska här göras en fotovägg som jag har planerat sen vi flyttade hit men det tog liksom stopp. Nu har inspirationen kommit tillbaka så nu ska det fixas!

Jag har väl egentligen en miljard andra saker jag borde göra istället som att: S.T.Ä.D.A, tvätta, sy färdigt overaller m.m. Jaja, det ordnar sig.

Så här fint inramade blev våra foton....












Vi är nästan lite lika på den här bilden eller var tycker ni:P?






Kommentarer

Postat av: Anna L

Publicerad 2011-02-16 15:36:34

Åh vilka fina ramar. Vart hittade du dom?!

Jag tänkte försöka få till en fin fotovägg hos J också, med alla barn och dyl. :) Så jag är också ute efter ramar men dom är ju så förb*nnat dyra!



Ni är så tjusig :)

Postat av: mamma

Publicerad 2011-02-16 20:14:44

Mormors älskling är sin mamma upp i dagen. Ni är det finaste man kan tänka sig. Jag är stolt som en "höna"!!!

Postat av: Emeli

Publicerad 2011-02-17 02:30:13

Lika som bär! Vi måste försten ta å ses nåt snart, innan lilltrollet hunnit ta studenten typ... :) Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela