Proud Mama

Äntligen Måndag!

Publicerad 2011-05-30 11:27:20 i Elliot

Ja så känns det faktiskt nu när jag får jobba med mitt eget=). Inte för att helgen varit tråkig, tvärtom.

I lördags var vi ju hos Hampus mamma hela dagen. Det var ju inte världens roligaste väder men på eftermiddagen sprack det upp några timmar. Vi var ute med barnen. Hampus bror Jonas och hans tjej Anna och Elliots kusin Benjamin var också där. Det är kul att se att de leker mer och mer nu:).

Vi följde med Hampus mamma till granngården och kollade på kossorna och traktorerna också, det var nog höjdpunkten på dagen för småkillarna.

Igår så hälsade vi på mamma och pappa och firade morsdag. Först var vi på kapellet, sen hem en sväng och sen var vi på studentfest för min kusin Tobias, väldigt trevligt!

Nu har jag varit på Almi och fått hjälp med budgeten och snart ska jag till företagscentrum och presentera mitt företag, lite nervös är jag allt.

















Anna känner sig hemma på skotaren;)





Kalven slickade på Elliots fot.





Killen som gillar traktorer fick styra helt själv=)





På väg till mommoj







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela