Proud Mama

At the office

Publicerad 2011-05-26 10:22:43 i

God morgon på er!

Sitter framför datorn och borde skriva på min budget men det är så tråkigt så det är lätt att tappa fokus.

Jag väntar med spänning på att posten ska komma för jag har beställt en overlock maskin!!!! Äntligen! För er som inte vet vad det är så är det en sorts symaskin men det kunde ni väl gissa=). Sen har jag beställt trådar till den och dragkedjor till onepiece overallerna som jag syr på nu och är riktigt stolt över. Så nu vill jag bara att grejjerna ska komma så jag kan sy sy sy!

Imorgon ska jag träffa Almi igen och se hur jag ska gå vidare. På måndag ska jag träffa en tjej på företagscentrum och söka starta-eget-bidrag så önska mig lycka till! Dt är därför budget-eländet måste bli klart. Sen måste jag ta kontakt med ett tryckeri för det är snart bara det som är kvar. Snart ska jag få fota med Petra och jag längtar verkligen=)!

Det tar sin tid men det är såå kul!

Här kommer några bilder från de senaste dagarna:






Min födelsedag firades med Sushi och bio.









Vi kunde till och med sitta ute=).





Sista personalfesten med jobbet spenderades på Södra berget
med femkamp och supergod grillbuffé.





Märtha och Anneli:).









Rabatten utanför vårt hus en regnig morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela