Proud Mama

Nu var det längesen - igen

Publicerad 2011-05-11 11:06:33 i Nonsens

Hej Bloggen!

Idag har jag massor att göra, så jag borde egentligen inte sitta här.

Det har hänt lite sen sist jag var inne.

Jag har sagt upp mig.

Startat eget.

Varit på en jobbintervju.

Sen har jag haft magsjuka två gånger på två veckor och min mage har varit allmänt knäpp i två månader. Jag hoppas verkligen att det ska vända nu!!

Idag borde jag:

SY!

Rensa min och Elliots garderob.

Ansöka om starta eget bidrag.

Bekräfta ett möte med Almi.

Tvätta!!

m.m.


Här kommer några bilder från de senaste dagarna...





Elliots första pass. Världens finaste!





Sushi på balkongen igår, sämre kan man ha det. Tack mamma=).





Vår egen lilla snickare. Det var väldigt viktigt att kepsen skulle vara åt andra hållet.





Killen som gillar bullar. Notera att den ser ut att vara lika stor som hans huvud:P.

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2011-05-11 11:19:46

Jag önskar att jag hade kanelbullar stora som mitt huvud här hemma! Tror det hade hjälpt skolarbetet!

Lycka till med företaget! :D

Postat av: systerslarvig

Publicerad 2011-05-11 23:11:36

Du är så modig!! Håller alla tummar för företaget och att magen håller. Hör av dig om du har tid å ses nån dag, bara snacka lite skit å så :)

Pussåkram!

Postat av: helena

Publicerad 2011-05-20 10:10:42

Du Är Bäst!!!!! Glöm aldrig Det! Puss & kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela