Proud Mama

Regn, regn, och mera regn

Publicerad 2011-05-27 20:42:24 i Elliot





Ja vädret har ju inte varit på topp idag. Elliots dagis hade stängt för planering så det blev en mysdag inomhus. Jag hade möte med Almi på morgonen så lillebror fick vara barnvakt, inte Elliot emot. För att vi skulle komma ut lite och för Elliots skull tog vi sen en tur till donken och käkade lunch. När vi kom hem fick Elliot åka en sväng på parkeringen med Robin i Supran så han somnade nog nöjd ikväll=)





Nöjd kille:).







På eftermiddagen kom min fina Jenny hit och hälsade på. Vi fikade och lekte med briotågen såklart. Tyvärr glömde jag fota henne men det blir kanske bio på söndag så då får jag haffa henne;).

Imorgon bär det av till Vike och Hampus mamma och på söndag blir det en tripp till mina päron för att fira lilla mamma=).

Ha en härlig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela