Proud Mama

Blogg.se

Publicerad 2011-11-16 10:36:02 i Nonsens




Skärpning! Nu har jag mailat fram och tillbaka med dem hela dagen igår och fortsätter även idag. Jag kan inte lägga upp bilder på bloggen via datorn. Ganska störande.

Så kommer de med tips som: Du vet väl att bilderna måste vara sparade som jpeg, gif m.m. Så svarar man att självklart är det rätt format på dem, jag har ju alltid gjort så här förut och det har fungerat. Jag testar ändå att spara om dem till ett annat format som också ska funka men det går i alla fall inte. Så jag mailar igen och då får jag till svar: Har du verkligen sparat om dem då och inte bara bytt namn på filen, för många tror att det räcker med det men det gör det inte. Så svarar man: "Vad tror du själv???" Nej, det gjorde jag inte men, nu har jag mailat en av bilderna som inte funkar så får vi se vad de svarar den här gången. To be continued...

Jag får blogga från mobilen helt enkelt.

Idag blir det mösstillverkning och möte med Terese från Almi!

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela