Proud Mama

Sjukstuga

Publicerad 2011-11-14 10:54:21 i Elliot





God morgon!

I helgen har vi varit i Ljustorp med en sjuk Elliot. Han hade feber och ont i öronen hela lördagen men på kvällen så repade han sig. På söndagen firade vi farsdag lite innan vi åkte hemåt på eftermidagen.

Vi gjorde ett stopp på Birsta för att kika runt och där hittade vi finaste mössan till Elliot! Vi har varit ute efter en supervarm mössa som verkligen täcker öronen och helst kinderna också så gott det går. Det funkar ju liksom inte med vad som helst om det ska bli ännu en vargavinter. Hur som helst så var han sjukt söt i den här. Tyvärr har jag ingen bild på honom i den än för min Iphone är död för tillfället. Går inte att ladda eller nåt, hipp hurra, jag som har hela mitt liv i den.

Jaja, det som inte dödar härdar. Hoppas ni får en bra start på veckan!


Tekniken är inte med mig idag så vill ni se mössan får ni klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela