Proud Mama

Så typiskt mig!

Publicerad 2011-10-21 10:49:41 i Nonsens

Jag visste att det skulle hända men ändå kunde jag inte låta bli.

Som ni vet tappade jag bort mitt körkort i fredags. Jag upptäckte det i helgen men tänkte att det ligger väl nånstans. Jag sökte igenom varenda jacka, byxa, ficka, ja allt. Hallen, bilen, överallt! Men det stod inte att finna någonstans, så efter att ha lyssnat på några kloka människor så spärrade jag kortet på onsdag kväll.

Vad tror ni händer?

Jo igår torsdag kväll ringer telefonen och det är en tjej ifrån ICA Maxi, gissa tre gånger vad hon har hittat!!

Det är ju värdelöst nu, jag måste ju ändå skaffa ett nytt! Jag som var så nöjd med mitt gamla. Jag hade tagit bilden samtidigt som vi tog våra bröllopsbilder, eftersom jag var tvungen att skaffa ett nytt körkort då när jag bytte namn. Så man såg ju ganska fräsch ut.:)

#%€&%#!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela