Proud Mama

Städa.

Publicerad 2010-05-18 11:37:44 i

Nu måste jag ta tag i det oundvikliga... men det är ju så tråkigt. Jag ska försöka skynda mig så jag blir klar nån gång i alla fall. Elliot är på dagis och han var så söt i sin nya outfit=). Jag har i alla fall sålt den andra byrån idag, det känns verkligen bra, eftersom det var den vi ville bli av med snabbast. Så snart blir det en tur till Birsta för att handla lite nya möbler till hallen, I CAN'T WAIT!! Vi ska köpa en ny byrå, en spegel och ev ett klädskåp så småningom. Det blev mycket ritat igårkväll, nu ska jag bara rita en alternativ möblering så kan jag skicka in modulen. I eftermiddag blir det storhandling och ikväll ska jag baka, vilken lycka!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: Hampus

Publicerad 2010-05-18 13:30:58

Äntligen

Postat av: mamma

Publicerad 2010-05-18 13:35:31

Bra jobbat FiaLotta!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela